~Dobro jutro~

Jutro iznad krovova. . .Sada je o4:48h. Celu noć učim, imam kolokvijum za par sati i upravo sam shavatila da je svanulo. . .

Ima nečeg čudnog u dočekivanju zore nad knjigom. Koliko god da sam bila nervozna, to je sada počelo da jenjava. A nisam uradila ništa posebno. Samo sam stala kraj otvorenog prozora, i duboko udahnula. . . napolju se ne čuje ništa osim ptica. Puno, puno ptica cvrkuće. Neke od tih zvukova prvi put u životu čujem, mada mi nije prvi put da po celu noć učim.

Neverovatno.. . Ni jedan automobil, nikakvi koraci u daljini, ili čak neko svetlo na prozorima. Mir i tišina. I ja, kao deo svega toga. Odavno ovako nešto nisam osetila. Prelepo. . . Nemam drugu reč za to. Jednostavno prelepo. . . Ali, još nešto mi izvlači osmeh: miris kvasca iz pekare koja je vazdušnom linijom udaljena nekih 500-600m od moje kuće. Neverovatno da se miris pruža skroz do mojih prozora. . . A taj miris volim od malena.

Vraćam se učenju, ali ostavljam prozor širom otvoren. Dobro jutro svima koji ćete uskoro ustati, i Lepi snovi, svima koji još uvek sanjaju. . .

9 Responses to “~Dobro jutro~”

  1. Suske Says:

    Dobro jutro AB! :)
    Neka te sre?a prati. :)

  2. extraordinary Says:

    Divno jutro! Neka bude jedno od mnogih prelepih…

  3. kukac Says:

    Dobro jutro komsinice, kako je danas?
    I ja sam imao slican osecaj, probudio se, gledao s aprozora sumu i u daljini miris Dunava kako zaokrece kraj Karlovaca……

  4. Afrodita Says:

    AB,puno srece danas!

    Afrodita

  5. Chloe Says:

    Predivno… (:
    Pa osobo znas li ti da nije dobro uciti pred ispit? (:
    …i ja to stalno radim

    Javi kako si prosla! :*

  6. Deda Says:

    Puno uspeha na ispitu, a jos vise divnih svitanja…

  7. auroraborealis Says:

    Da vas obavestim:
    nisam se baš proslavila, ;) ali dobra stvar je da na ovom kolokvijumu nema padanja… Ako osvojiš svih 20 poena – super, ako osvojiš samo 2- i to nekad može puno da zna?i na završnom ispitu. :)

  8. jelenaartpoezija Says:

    Drzimo ti onda palceve za ispit. :)

  9. afrodita Says:

    tu sam ja nesto zamrsila,zesce….probacu jos jedanput,a ti izbrisi,jer nema veze sa tematikom.
    pozdrav

Leave a Reply

