Slon od muve, i obrnuto. . .

Pričam sa dragim večeras. Ništa posebno, kako si, šta radiš. . . bla-bla. . . I u jednom trenutku mu kažem da se nećemo videti večeras, nego sutra. Mislim, ništa posebno. . .moram da učim, i tako. A On počne da mi govori nekako usporeno “Pa, znaš. . .sutra. . .ja sam mislio. . .ako nije problem. . .ako tebi nije problem. . .”  -A meni već počne da zvoni alarm u glavi!

Ili je OPET neka utakmica, neka liga “čega već”, pa mu dolaze drugari. Ili mora da ide negde, ili. . . .ili. . . .ili. . . . I svašta mi još proleti kroz glavu, sa jednom zajedničkom crtom: Neću ga videti!

Alo! Nisam ja neka posesivna devojka, ali nisam ga videla nedelju dana, a ova nedelja mi je bila tako BLjAK i FUJ, i jedino što može da je spasi. . .pardon: da mene spasi. . . to je On.

I već u tih par sekundi, mene hvata onaj glupi predosećaj da se ono stanje, zvano BEDAK, nazire. Tu je, blizu, pucam. . . Ne izdržim i prekinem ga, sa onom BLUE nijansom u glasu, :

“Šta si planirao za sutra?”

A moj dragi, ko iz topa:

“Pa, da ne idemo nigde, da gledamo neki film i pečemo mlade krompiriće.”

Krompirići i film?

E, koja sam ja kokoška. . . Od muve napravih slona za 5 sekundi.

7 Responses to “Slon od muve, i obrnuto. . .”

  1. Chloe Says:

    Da. Meni ponekad znaju reci: hoces prvo da iskomplikujes, pa da onda ispricam o cemu se radi? (:

    Zar ti nije ponekad lose od sopstvene glave… Zato je i obozavas, zar ne :)

  2. Suske Says:

    Ma poznati mi tripovi skroz. Ja i posle 10 godina braka stalno tražim medjuredove … :(

  3. auroraborealis Says:

    Dear Chloe,
    Izgleda da ima ne?ega u onim vicevima o plavušama… :) Meni naj?eš?e bude loše baš zbog sopstvenog razmišljanja! Od kada znam za sebe, uvek to radim. Ali, ionako ne volim monotoniju, pa tako. . .s vremena na vreme, ja je sama malo razbijem. ;)

    Suske,
    “zar i ti, sine Brute?” :)
    To je ženama, ?ini mi se, urodjeno. Analiziranje, analiziranje, analiziranje. . . Uvek i stalno. Kao neki tajni kod u našim glavama koji proradi uvek kad ne treba. . . :roll:

  4. extraordinary Says:

    Šta ?eš, ženska posla. Ja ne poznajem ni jedno muško stworenje koje razmišlja na “naš” na?in…

  5. Chloe Says:

    Extraordinary, rekla si “musko” i “razmislja” u istoj recenici :) ma salim se, sta bismo mi bez njih…

    Ja to objasnjavam ovako: tamo gdje oni vide jednostavnu sliku, mi vidimo mozaik, pa onda moramo da analiziramo svaki mali dio posebno. Nekad zna da bude zanimljivo :)

  6. jelenaartpoezija Says:

    Ha ha ha
    kao da sam sebe videla.

  7. auroraborealis Says:

    Ma, Jelena, sve smo slicne po tom pitanju! :)

Leave a Reply

