~Buđenje~

Krevet za dvoje. . .

Gledamo filmove do kasno, ili bolje rečeno do sitnih jutarnjih sati. . . Želim da odgledam do kraja ali umor je jači od mene, oči se sklapaju. I on je umoran. . .
Krevet je dovoljno veliki da zagrljeni ležimo i gledamo film, ali je suviše mali da bismo mogli zajedno i da spavamo. Polako se izvlači iz kreveta, i odlazi da spava u drugu sobu. Ponekad ipak zaspimo tako, jedno uz drugo. Njegova ruka mi zamenjuje jastuk, barem negde do zore, kada neko od nas odustane od guranja na uskom krevetu. . .
Ujutro, nekako uvek osetim kada uđe u sobu. Otvorim oči, ali samo na trenutak, da bih mu se osmehnula, i pomeram se, da bi on mogao opet da se zavuče kraj mene. Tako zagrljeni ostajemo još malo, dok ne bude krajnje vreme za ustajanje.
Rekla sam mu da jako volim što me tako budi, uvlačeći se u moj krevet, da me zagrli. Rekao je:

-”Pa, moram kada se tako teško budiš.”
Na to sam mu odgovorila da ja ustajem bez problema, inače.

-”Pa, ovde kad spavaš treba ti pola sata da se razbudiš. Kako to?”
-”To je zato jer znam da ćeš ti doći da me budiš. . .”

Dogovorili smo se da se i dalje pravimo da se ja teško budim i da on mora da me prvo mazi da bih se razbudila. . .

A onda, novi dan i neizbežno ustajanje. Kafu pijem u spavaćici. . . Odnosno u njegovoj majici, koja je meni do kolena. Moraću mu uzeti jednu. Pa da se budim s njim, i kada ne spavam kod njega. Gledamo Discovery umesto jutarnjeg programa, priča mi šta će da radi u toku dana, a ja samo mislim na to kako ću ga uveče ili sutradan opet videti. . .
I tako od vikenda do vikenda, ja čekam jutra u kojima ću umesto budilnika, čuti njega, i umesto alarma osetiti njegov poljubac na vratu, i ruku prebačenu preko mog struka. . .

16 Responses to “~Buđenje~”

  1. extraordinary Says:

    “Jedino to se zowe ljuuuuubaw…” :)Newerowatno koliko mi je drago što postoje osobe koje se ne bude u zagrljaju jorgana…

  2. Deda Says:

    Nema se sta dodati…
    Prelep osecaj…

  3. Suske Says:

    Meni žao što sua samo vikendi u pitanju, možeš li malo ?eš?e da se budiš nasmejana i sre?na na ovaj na?in ?

  4. auroraborealis Says:

    @Extra, hvala

    @Deda, najlepši ose?aj ;)

    @Suske, veruj mi, vikend je sasvim OK. Tada imamo vremena i za kaficu, za male neznosti. . . :)
    A radnim danom, nista od toga… :(

  5. Dragana Says:

    :-) mene budi moj Sagem my501C, lagano vibrira ispod jastuka:-)lijep pozdrav!!!

  6. Dragana Says:

    a kako god da mew netko lijepo budi, nekako na to uvijek gledam kao neprijateljsku pobudu:-) obožavam spavati!!!!:-)
    Vikend je moje vrijeme za “beauty sleep”

  7. Zmajcek Says:

    i posle kaze da to nije ljubav :P

  8. auroraborealis Says:

    Treba meni jaaakooo puno da bih ja nekome rekla “Volim te” ili da cak i samoj sebi priznam da to osecam . . .

  9. jelenaartpoezija Says:

    Reklama:
    Kada ste onako prosecno raspolozeni
    svratite
    okupajete se u Polarnoj svetlosti
    i njenim
    velikim i malim avanturama.
    Ponekad ce Vas ganuti do suza nekom avanturom
    recimo onim Andjelom;
    ali cete uglavnom odavde otici nasmejani.
    Nasmejani
    ako se umete radovati kad je neko srecan.
    A vidim da umete. :)

    ……..
    Pozdrav Aurorice. Uzivaj!!!!

  10. Chloe Says:

    Veliki plus za Discovery. Voljela bih da kazem nesto njezno i romanticno, ali ti si se i te kako pobrinula za taj dio :)

    A onaj osjecaj dodira na hladnoj posteljini… nezamjenjivo :)

    p.s. ponekad prebacite i na national geographic. “avionske katastrofe” su im odlicne. kao da vam je bitno… :)

  11. auroraborealis Says:

    Dear Chloe,
    falila si mi na blogu. . . tek da znas. :)

    Jelena,
    hvala na reklami. Divna je. :)

  12. Ona Says:

    Aurora dozivjela si nesto sto ja nikad nisam. Zbog toga sto se uvek radujem tudjoj sreci zelim ti da uzivas u njoj ,uzivaj u srecnu ljubav uvek :)

  13. auroraborealis Says:

    ONA,
    sad ?u zvu?ati malo staromodno, ali ako sam ja skontala koliko ti je godina. . . Hm, . . .. pa. . . .polako s tim tvojim budjenjem, bi?e toga. ;)

  14. Ona Says:

    Aurora meni je 27 godina :) vidjecemo zivot je pun iznenadjenja,samo govorim iz svog iskustva da meni nedostaje takvo budjenje zato sto ga do sad nije bilo :)

  15. AuroraBorealis Says:

    UPS! ONA, ja sam ocigledno pogrsila u vezi tvojih godine. :)
    Polako, bice toga. . .kad-tad! ;)

  16. Male i velike avanture Aurore Borealis » Blog Archive » Do vraga! Opet patetišem! Says:

    […] Uz ovaj divan sneg, dok moj ma?or prede pored mene, i dok kroz prozor gledam vatromet, ja se setim njega. . . I kako sam mu peglala farmerice na +30′C i usput gledala “12 žigosanih” i smejala se. . . Hej! Od svih romanti?nih stvari i detalja, ja se setim kako mu peglam farmerke! Pa, pukla sam definitivno. . . […]

Leave a Reply

