~Osmeh od jutra do mraka~

Morning coffee

Svakome, ko je bar malo zaljubljen, ova Aretina pesma može bez problema da pomogne da nabace osmeh, pogotovo ujutro. . .

Jutros ustajem kasno, boli me glava a oči nikako da se širom otvore. Kuvam kafu, ni to ne pomaže. I onda, sednem za komp i sasvim slučajno naletim na ovo. . . Mislim da sam se razbudila i živnula već pri prvim taktovima. A i još nešto: čim sam čula prve stihove, neke lepe misli su mi prošle kroz glavu. I savršeno se sve uklopilo. . .
Pomislila sam na dragog. Kako smo neko veče šetali tvrđavom i tamo pili crno vino. Kako sam naslonjena na njegove grudi, preko njegovog ramena posmatrala naš grad. Sva ta svetla, od Limana, preko centra i keja. . . Aute koji negde žure petkom uveče, penzionere koji šetaju kučiće, starije bračne parove koji šetaju ruku pod ruku. . .
A na klupi blizu nas su sedeli dvoje klinaca, od nekih 15-16 godina, i ljubili su se. Nasmejala sam se kad sam primetila da devojčica čvrsto drži ruku tog dečaka na svom struku, da mu ruka ne bi skliznula “gde ne treba”. . . )

Uživala sam cele večeri. . .

Eto, umesto da ujutro uz kafu pijem aspirin, ja sam stavila ovu pesmu na REPEAT i osmeh je automatski bio na licu, a glavobolja. . .hmm. . .koja glavobolja? ;)

7 Responses to “~Osmeh od jutra do mraka~”

  1. Kenshin Says:

    Ma, super bre! Taman sam pomislio da sam ja jedini kome je dan radostan :)

  2. Suske Says:

    E pa super ste vas dvoje :) , ja se danas smorih sa sve glavoboljom …. Ah da ne zaboravim bravo za malu, lepo vaspitano dete :)

  3. jelenaartpoezija Says:

    Bravo Areta
    i ziveli ovi dvoje sto setaju Tvrdjavom,
    bas su slatki. :)

  4. AuroraBorealis Says:

    @Kenshin
    Pa, meni je svaki dan radostan, osim “onih” izuzetaka. ;)

    @Suske
    Kad smo videli tu malu, oboje smo se nasmejali, i setili daaavnih dana. . . :)

    @Jelena
    Areta me oraspoloži ?ak i sa njenim baladama…

  5. Dragana Says:

    hej, ljepoto, pozdravv!!

  6. kukac Says:

    Vidi AB, da se dogovorimo da se kao slucajno sretnemo na Djavi, dodjemo nas troje , a to nam je na 5 min od mog momackog stana, pa da vidimo tog sretnika….. :):)

    Ti ces nas prepoznati, a kad prodjemo kraj tebe ti me kao gurnes i kazes o izvinite stariji gospodine sto smetate mladima u setnjici ;)

  7. auroraborealis Says:

    E, Kukac, bas si me nasmejao! :grin:

Leave a comment