Sve će biti OK…

Jedan od Znate one dane kada od trenutka kada ste otvorili oči sve krene nizbrdo? Kada već ujutro znate da je to tek početak lavine? I kada biste najradije da zatvorite oči, i da ga jednostavno prespavate? . . . E, imala sam jedan takav juče.

Sat nije zvonio, crkla mu baterija tokom noći. Jurcam po kući, zaboravljam polovinu stvari, trčim na bus i pomislim “Super! Ipak stižem…” a bus zatim kasni više od pola sata. Ja kasnim na predavanje. Tamo se osećam ko idiot jer polovinu stvari ne razumem. To se učilo u srednjoj, a ja sam je davno završila. . .
Srećem poznanicu, koja gura kolica sa bebom, a o suknju joj se okačio stariji klinac, i ona počinje da mi trubi o tome kad ja mislim da se udam, kad ću roditi dete…? Odgovoram joj da nisam znala da je potrebno biti u braku da bi se ostalo u drugom stanju, na šta se ona zgražava i nastavlja malograđansko moralisanje. Ostavljam je u pola rečenice, odlazim i mislim o tome kako je ona zatrudnela sa nepunih 18, i udala se sa stomakom do zuba. . .

U biblioteci OPET nema knjige koja mi je hitno neophodna za seminarski rad. Gradski bus mi odlazi ispred nosa. U zgradi ne radi lift. Ulazim u stan, sa mislima o “svetom trojstvu”: MIR-TIŠINA-KAFA.
Provri voda. . .Ups! Nestalo kafe. Izlazim, kupujem je, napokon sednem da je popijem. . .nestalo mi cigareta. Ustajem da opet krenem u prodavnicu, nema mi novčanika. .. tražim ga sat vremena, počinje histerija polako. . .a novčanik ispod kauča na kom sam sedela.
Odlučim da prespavam ostatak dana, legnem, san polako hvata. . .Zvoni telefon – pogrešan broj. Vratim se u krevet, posle par minuta opet telefon, i opet pogrešan broj. . . Palim tv. Omiljena serija? Super! Barem nešto. . .Ali, ne. . . Odjavna špica.

Sedim na kauču, suze kreću da se skupljaju u uglovima očiju, ispijam gutljaje hladne kafe u potpunoj tišini i polumraku i razmišljam kako bi mi bilo potrebno da mi neko kaže da je sutra novi dan, da posle kiše sunce sine i sl. . . .A sada, eto, nema nikoga da me nazove.
Tok misli mi prekida zvuk poruke na telefonu: Komšija je poslao jedan KISS. Zatim zvoni fixni, on zove. Počinjem da mu kukam kako mi je dan bio grozan, a on me prekida u pola rečenice i sa osmehom u glasu kaže :

Nemoj se nervirati, sve će biti OK. . .”

23h je, gasim svetlo, pokrivam se. Sa osmehom tonem u san i mislim kako je lepo imati nekog ko sa jednom rečenicom ( iako je potpuni kliše ) uspeva da mi dan učini lepim, uprkos svemu. . .

10 Responses to “Sve će biti OK…”

  1. Suske Says:

    Evo ti još jedan … danas je novi dan !
    Glavu gore, ja tonem i isplivavam dnevno bar 10 puta, ma navikneš se na kraju …

  2. auroraborealis Says:

    Znam da se naviknem, ali nekad me takvi dani uzmu pod svoje pa nisam ni za sta…

  3. pu Says:

    jel bolje danas?

  4. jelenaartpoezija Says:

    Gde me nadje sa tim osecajem.
    Procitah sta je Suske napisala gore i pomislih da nismo u nekom krvnom srotstvu.
    Mozda bi mogle da se takmicimo u tim potonucima i isplivavanjima.
    ……..
    Imam problem sa mojim licnim unutrasnjim saptacem optimizma, on se ponekad izgubi ponekad se javi.
    Mozda je ljut zbog toga sto bih ja da prespavam par minuta ili par sati i da mi vec svane novi dan.
    Ali taj saptac nam u zivotu ocigledano nije dovoljan
    zato je najlepse kad imamo nekog ko ce nam sapnuti da ce sve biti u redu.

  5. extraordinary Says:

    Pa nije ti se swe ružno desilo tog dana… Ne zaborawi, tu je komšija… :)

  6. Suske Says:

    @jelenaartpoezija
    Ništa nije nemogu?e … :)
    Ja se ?esto pitam da li se moj “unutrašnji šapta?” samnom poigrava ili je samo umoran :(

  7. auroraborealis Says:

    @PU
    Jucerasnji dan bio divan! :)

    @Extra
    Da nije bilo Komsije, dan bi propao. ;)

    @Suske i Jelena
    Ma i ja i tonem i isplivavam po nekoliko puta, i vecinom i jesam veciti optimista, ali eto…ima tih ruznijih dana ponekad. Srecom, retko. :)

  8. Deda Says:

    Ako ti ja opisem jedan moj dan,pomislices da si kraljica bez ikakvih problema , a komsiji ces jos i kafu da ponudis ,samo da ga namamkas da donese svoje cigarete.
    Samo opusteno, za 10 godina bice ti smesno…

  9. auroraborealis Says:

    @ Deda
    Komsija mi je decko vec neko vreme, tako da ja njemu i inace nudim kafu. :grin:

  10. Kenshin Says:

    Uh, i mene je uhvatilo nekoliko takvih dana za redom… Ali izasao sam kao pobednik… :) Bitno je da ti imas komsiju, a ja sestru… Da nas “podignu” posle teskog dana ;)

Leave a Reply

