Pregazila sam ga… napokon

Ovu pesmu sam pevala kada me je ostavio bivši dečko, verenik… Ne volim onu izreku “Praviće on mene od blata” i sl. ali ova pesma je uvek mogla da mi podigne samopouzdanje. ;)

Pre nešto više od mesec dana, sam u tekstu “Čudesna sudbina” pisala o njemu. . . Deo tog teksta ide ovako: “…što se tiče njegove želje, koju je rekao mojoj drugarici, želje da me vidi. . . ja se iskreno nadam da mu se neće ostvariti. Barem ne još nekih 10-20 godina. . .”
E, pa, želja mu se ispunila. Danas. A ispunila se i meni moja. . . Elem, morala sam u susedno mesto po neke lekove za mog deku, i dok sam pazarila u jednom marketu, učinilo mi se da me neke zove. Nisam obratila pažnju, dok opet nisam čula “Hej! Mala…” Kada sam podigla pogled, malo je falilo da se onesvestim! ON !”Učinilo mi se da si ti, ali nisam verovao… Pa, otkud ti ovde?. . . .Svaki put kad odem u grad, osvrćem se i sve se nadam da ću videti nešto malo, slatko, plavo. . .”

FUJ! LjIGAVO!

Pitao me je da li mi je drugarica rekla da su se sreli, da me je pozdravio. .. Kako sam, šta radim. .. A onda je izgovorio:
“Jesi srećna?” i nije čekao na odgovor, nego je dodao “U stvari, ne treba ni da te pitam. ..vidi se to na tebi.”

Na kraju je samo rekao još i to da ćemo se čuti jednom, da odemo na kafu, da se ispričamo. . . A ja sam odgovorila:

“Da, da, jednog lepog dana. . .” Otišao je zbunjen, i pogubljen, a ja sam se, čim je nestao iza druge police, lupila dlanom po čelu, i proverila da li mi srce lupa. Ali ne, moje srce je kucalo savršenim ritmom. Izlazeći iz tog marketa, sam nabacila ogroman osmeh, odmerila svoj odraz u izlogu, i zadovoljne onim što vidim, pomislila kako sam srećna što imam svog dragog, i srećna što sam uspela da se uspravne glave i nasmejanog lica suočim sa bivšim.

A mislila sam da ga nikad neću preboleti, i da je ostavio nezaceljive ožiljke u meni. . .E, pa nije. Jača sam ja nego što sam mislila. Pregazila sam ga, napokon. . .

These boots are made for walking,
and that’s just what they’ll do
one of these days these boots
are gonna walk all over you. . .”

10 Responses to “Pregazila sam ga… napokon”

  1. Zmajcek Says:

    e neka si ga pregazila,videces kako je sad sve puno lakse kad si se i tog straha otarasila :)

  2. auroraborealis Says:

    Joj, skroz si u pravu! Uprkos problemima sa dekom, nasmejana sam ceo dan! :)

  3. Suske Says:

    Hi, hi, hi, … što ja volim ovakav rasplet … :)

  4. auroraborealis Says:

    Suske, iskreno, par puta sam razmisljala sta ce biti kad se sretnemo, sta ce ko da kaze. ..i ni malo se tom susretu nisam veselila.
    Ali, da ce ovako dobro da ispadne?!
    Ma, rasplet je ispao super…za mene. ;)

  5. Dragana Says:

    hvala na komentaru.blog ti je super.al zašto je moj tako uzak dok tvij ide preko cijele strane?:-(

  6. jelenaartpoezija Says:

    Ha ha ha ha.
    E svaka ti cast, bas mi je drago sto ti se srce nije uzlupalo. :)
    Jao sto volim ovakve filmove. ;)

  7. auroraborealis Says:

    Da znas Jelena da mi se ponekad ucini da sve to i jeste bio film, sa nekom drugom junakinjom u glavnoj ulozi. ;)

  8. Kenshin Says:

    Znaci komsija ostaje number one ;) Svaka cast!

  9. extraordinary Says:

    These boots are made for walking… I dan danas to pewam! Swaka ti ?ast! Drago mi je što si ga zaborawila i što si se ponowo zaljubila, ali swe mi se ?ini da biwši ne?e odustati od kafe… Ne daj se zaljubljena!

  10. AuroraBorealis Says:

    Bivši tu kafu samnom piti NE?E. Posle svega šta mi je uradio, ima sre?e što sam mu i ruku pružila kad smo se sreli. ;)

    I kao što re?e Kenšin, Komšija je Number One… :)

Leave a Reply

