~Pozdrav sa Bora-Bora ostrva~

Nakon nekoliko sati priprema, zahvaljujući Atiju i Google Earth-u, otputovala sam napokon na Bora-Bora ostrva. I naravno, tamo pronasla svoju plažu. . .

Znate, onu sa belim peskom koju često zamišljam i sanjam . . Uz plažu, naravno i bungalov, savršen, mali, bez nekog posebnog luksuza. . .

Volim ja sve vas, ali, priznajem nerado ali iskreno: niste mi ni malo nedostajali. . . Još, pogotovo što sam pre Bora-Bora skoknula i do Ipaneme, u Riju. Kroz vlažan, topao vazduh su do mene dolazili i zvuci Sinatrine pesme “Girl from Ipanema”.

Frank Sinatra – Th…

Ma, uživancija prava. . . Divno je i što sam u svakom trenutku mogla da bacim pogled i na zgradu mog dragog, da mu onako sa visine čuvam snove . . . Znači, ne morate plaćati po min. 200$ dnevno da bi ste bili na nekom dalekom ostrvu, ili bilo gde. Nego KLIK na Google Earth, pa na putovanje. Možda se i sretnemo negde, na Kopakabani na primer. . .

10 Responses to “~Pozdrav sa Bora-Bora ostrva~”

  1. Suske Says:

    Ma i ja tako stalno “putujem” negde, ali sam sebi?na pa ne?u sa vama da podelim moja tajna mesta … :mrgreen:

  2. Kenshin Says:

    C,c,c ni razglednicu da posaljes ;) Salim se. Ja bih isao na Everest. I ‘ladno ima da odem ;)

  3. Zmajcek Says:

    Sto rece Kenshin jesi prava stipsa pa ni razglednicu ne posla :P Ljubimo mi tebe odavle iz nedodjije :)

  4. walter Says:

    A sta pa vama fali u Nedodjiji ?

  5. pu Says:

    nisi valjda sama? :razz:

  6. Zmajcek Says:

    Ma nije sama :) Eno dragi joj bere kokose :P

  7. auroraborealis Says:

    Ma, šta ?e vam razglednice?! Pa, evo vam brže i od razglednice: U SLICI I RE?I ! ;)

    A dragi bere li kokose, bere. . .sve gledam da mu koji “slu?ajno” ne ispadne , pa na moju glavu . . :grin:

    Walt,
    svidja mi se kako razmišljaš . . . Jesi siguran da ne radiš u nekoj marketinškoj agenciji? ;)

    :)

  8. jelenaartpoezija Says:

    I ja putujem tako…sa i ili bez interneta… mastom, bez tockova. :)

  9. stefan Says:

    Blago tebi, ja ta ostrva mogu videti samo na internetu i u snovima.

  10. auroraborealis Says:

    Stefane, nisi razumeo. :) Klikni na Google Earth u prvoj recenici texta,(ono sto je plavom bojom) pa ce ti biti jasno da je i moje putovanje bilo virtuelno. . .

Leave a Reply

