~Noćne gluposti~

Sada je tačno 02:14h. Noću, naravno. Ne mogu više da učim. . . Imam osećaj da ću prolupati ako još jednom pročitam bilo šta o sofistima, Sokratu ili Hobsu. Ne, ne učim filozofiju, učim neki uvod u pravo. Ovo je još gore od od filozofije.

Ovih dana sam samo željna da se naspavam. . . Ma, šta pričam “ovih dana”?! Ovih meseci, je tačniji izraz. Počela sam tako očajno da iščekujem svaku subotu, da je to strašno! Nekada sam subotu iščekivala zbog izlazaka, gužve, buke. . .a sada. . .samo želim da se sklupčam kraj momka, da gledamo neki dosadni film koji će me uspavat. . . i da zaspim. I da me ujutro niko i ništa ne probudi barem do 10-11h. A gužva i frka na faxu tek treba ponovo da počnu ovih dana. I neće prestati d kraja juna. Ja stvarno nemam pojma kako ću izdržati kada me već sada hvata umor od svega.

Eto, vidi se da sam pukla. . .Uzmem da pišem blog da malo odmorim glavu od faxa, a o čemu pišem! Ma, odoh u krevet. Možda uspem da zaspim, i možda se ujutro prisetim kako sam sanjala neku plažu od belog peska. . . U stvari, ne mora da bude beo pesak, nek bude kakve god boje hoće, samo nek je pesak i more i palme, i vreo letnji vazduh, a ja na plaži, sa ledenom limunadom u ruci, dok me dragi maže kremom za sunčanje po leđima. . .

Ah, pusti snovi. . .Kad će to leto, i spavanje do podne, i pitanje “Jel danas subota ili sreda…?”

EDIT: Ovaj članak je napisan pre 2 nedelje, na početku frke na faxu. Frka je završena juče. Rezultat: položila sam svih 5 kolokvijuma. . . BRAVO JA ! )

8 Responses to “~Noćne gluposti~”

  1. Suske Says:

    Bravo TI :)

    A to tvoje pitanje obožavam. Baš se i ja pitam kad ?u sebi da ga postavim.

  2. auroraborealis Says:

    Ako nastavim sa ovim tempom u?enja, to pitanje “Koji je danas dan?” ?u mo?i da postavljam tokom celog jula, avgusta i septembra… Jupiiii !

  3. Zmajcek Says:

    Ja nisam ni sumnjao u tebe jer si ti moj prijatelj :) Pusica

  4. jelenaartpoezija Says:

    Dobro je da si se vratila, a i nisi uzalud bila odsutna.
    Cestitam ti. :)
    A ova me prica potseti na dane u klupi, na umor, na dupli umor.Pricaci ti jednom o tom duplom umoru.

  5. Kenshin Says:

    Svaka cast! A ja se bas pitao gde si. :) Pozdrav

  6. auroraborealis Says:

    Ma, evo me ziva i zdrava. . .mada to zdravlje nisam pozelela provajderu kada sam mu spominjala uzu i siru familiju…. :)

  7. stevasrs Says:

    Bravo!!!…e sada mozes da se naspavas… :)…a uskoro ce i leto… :)

  8. pu Says:

    bravo ti :D

Leave a Reply

