~Na slovo, na slovo. . . C~

Blogerski ABC

Danima smišljam šta da napišem na slovo C . . . Puno reči mi je palo na pamet, ali sve neke od kojih nemam inspiracju. A htela sam da budu povezane s ljubavlju. Šta ću, znate da sam zaljubljena, i oprostićete mi što vas gnjavim sa svim tim! )

Na slovo, na slovo. . . CE, pa evo, smislila sam reči na slovo C koje imaju veze s ljubavlju:

Crveno- ne mislim na crvena srca nacrtana na papiru, niti na crvene ruže. . . Ovo je o nečemu drugom. Naime, prirodno sam bleda, znate onako bleda da vam dođe me pitate da li sam anemična. Pogotovo kada se ujutro probudim, to se najviše vidi.,
Ali, otkad se, s vremena na vreme, budim u jednom drugom krevetu, u nečijem zagrljaju, samu sebe iznenadim kada se pogledam u ogledalo! Obrazi ni B od bledog! Lice odmorno, sveže i . . .rumeno. Ima li to veze sa grejanjem u njegovom stanu ili sa “nečim” drugim. . . ne znam. Ja mislim da je od ljubavi. . .
Cilj – Možda mislite kakve veze sad ima cilj sa ljubavlju, ali , eto, ima! Jedan od životnih ciljeva mi je da se potrudim da svaki dan završim sa osmehom na licu, pošto sam na žalost, jako dugo u krevet legala sa suzama u očima i brigama na duši.
Taj problem je za sada rešen: ja samo pred san pomislim na Njega, i osmeh se sam stvori. . .
Cmakanje – mrzela sam da me cmaču kad sam bila mala. Sigurno je svako od vas imao barem neku tetku ili strinu koja kad vas dohvati, pa vas cmokne, posle trčite na umivanje. Ili ono kad bi mi dotične rekle “Dođi da te cmoknem!” pa me onda uhvate ljubiti po par puta sve se trudeći da sledeći poljubac bude glasniji, bučniji od prethodnog. FUUUJ !
Ali, kada mi dragi kaže to isto. . .eee. . .tada poletim! Čini mi se da dolebdim do njega, da noge nemaju veze sa tlom. . .

Pozivam PU da bude sledeći igrač. )

9 Responses to “~Na slovo, na slovo. . . C~”

  1. Kenshin Says:

    Ma. ne gnjavis nas… Bas je super sto prenosis takve pozitivne stvari na nas!

  2. jelenaartpoezija Says:

    C kao Cvetni vrt AuroreBorealis,
    kojim nas seta svojim pozitivnim emoCijama. :)

  3. AuroraBorealis Says:

    U mom vrtu sve je procvetalo i sunce sija cak i kada pada kisa. . . :)

  4. Zmajcek Says:

    Cmokic najveci!

  5. pu Says:

    nemam šta dodati osim: :D

  6. Suske Says:

    Ih kako je lepo kad si zaljubljen :)

  7. auroraborealis Says:

    Nego sta, nego je lepo! ;)

  8. jelenaartpoezija Says:

    Svratih da ti pozelim dobar dan i sve :)

  9. jelenaartpoezija Says:

    Gde si se izgubila??? :(

Leave a Reply

