~Abeceda u mom životu~

AAna, moja druga mama. . .neko koga sam mrzela kada me tera da spavam popodne, i neko ko pravi najlepši đuveč na svetu.
BBela boja, ne volim. Beograd, takođe. Balašević, eee, njega volEm! Blog, njega takođe.
C Crkva, svratim ponekad u Sabornu, kad mi treba malo mira sa samom sobom.
ČČestitka, čestitanje. . .rođenjendana, Nove Godine. . .u stanju sam satima da tražim “onu savršenu” čestitku.
ĆĆira, voz, usporenost. Ćeretanje– odavno tu reč nisam čula
DDunav, sećam se jedne vožnje čamcem, u svitanje, dok smo čekali da se otvori pekara u Sr. Karlovcima…
– da li je čudno što mi treba više od 15 sekundi da se setim neke reči na ovo slovo?
ĐĐinđuve, đuvegija, đak, đačka klupa. . .lepa, stara vremena. . .
E Eva, koji je đavo terao da jede onu jabuku…
FFilm (pogotovo “Čudesna sudbina Amelije Pulen“). Fuck! – nekad se zaboravim, pa ovo naglas kažem na predavanju…
G – uvek svi napišu prvo slovo pa onda 4 crtice. Ja ću da obrnem: _ovno! Prva ružna reč za koju decu dobiju po guzi.
HHuver, Edgar. . .matori perverznjak, osnovao FBI. Hornby, Nick – fenomenalan pisac!
IImati. Glagol. Lepo je IMATI mnoge stvari, uvek želimo da IMAMO nešto, nekog. . . Idiot – svaki komentar suvišan, svi ih znamo bar nekoliko. . .
JJako. . .volim, a slabo koga i šta mrzim. Još jedna “čuvena” srpska reč počinje ovim slovom. Nikad neću shvatiti zašto su nas, dok smo bili mali, učili da je to nešto jako, jako ružno. . .
KKonj, životinja. . .šteta što sam imenom tako plemenite životinje krstila mnoge muškarce koje znam, koji nisu bili ni malo plemeniti. . . Komšija, njega nadam se nikad neću tako “prekrstiti”
LLabud, jedan ludi iz nekog nemackog parka, koji je zaljubljen u plastičnu pedalinu. Primer da ljubav stvarno ne poznaje granice. Lova, u švajcarskoj banci. . .eh, ti pusti snovi. . .
LjLjubav. . .e, stvarno bih preterala kada bih ovde išta objašnjavala. Često tako teško dostižna, a tako neophodna. . .
MMama, jedna i jedina, volim je najviše. . .i još neko ko mi je jako, jako drag se zove na M. . .Muzika, ne mogu bez nje. . .
NNovi Sad, moj najdraži, najlepši, najzanimljiviji, a opet najusporeniji.
NjNjakanje. To kažem za ljude koji kukaju za sve i svašta, bespotrebno.
OOprosti. . .i izvini. Mislim da ljudi sve više i više zaboravljaju da i ove reči postoje.
PPoruka. . .u pogledu, na zidu, papiru, ekranu mobilnog telefona. Paul Weller, izmami mi osmeh. . .
RRad, kad ga voliš nije loš, uvek donese nešto, nekad pare, umor, a nekad i kajanje.
SSestra, nemam rođenu, ali imam nekog ko mi je kao rođena. . .
ŠŠut-karta! Mnoge sam ja dobila, ali obožavam one koje ja dam. Uvek sa zaslugom, naravno!
TTišina, u mojih 5 minuta. Tišina dok traje poljubac. . . Asocijacija na opuštanje. . .
UUspon. . .i pad. Da nije njih, bilo bi mi dosadno u životu. . . Umetnost, nužna i neophodna.
VVeza, između ljudi, internetska ( živela wireless!), između sna i jave, između gradova. . .
ZZatvor, kavez. . .kada ne mogu nešto da uradim ili kažem tako se osećam: ko u zatvoru. . .
ŽŽivot, volim svoj, ovakav kakav je sada.

8 Responses to “~Abeceda u mom životu~”

  1. Kenshin Says:

    Sto se ja toga nisam prvi setio?
    Ja bih pod I za “Idiot” dodao i “odlicna knjiga”…
    Za Dz stvarno nije cudno sto ne mozes da se setis… I onako sve same dosadne reci: dzak, Dzibuti, dzem, dzabe…
    Sve u svemu, dobra fora, mogla bi da uzmes ovaj naslov za MEME, kad na tebe dodje red…

  2. Zmajcek Says:

    ” Š – Šut-karta! Mnoge sam ja dobila, ali obožavam one koje ja dam. Uvek sa zaslugom, naravno!”

    ljubac :)

  3. auroraborealis Says:

    @ Kenshin, s obzirom u koliko sati sam pisala oo, dobro je sto sam samo slovo Dz preskocila. . . ;) I sta ima veze jel’ ovo MEME ili nije?! Ajd’ i ti napisi ovo.

    @ Zmajcek : Ljubim i ja tebe! :)

  4. Suske Says:

    Zanimljivo, nema šta … :)

    Slovo L bi meni bilo totalno druga?ije jer mi je LAŽ koju ne podnosim prva na listi !

  5. AuroraBorealis Says:

    Meni obicno na pamet prvo padnu lepe stvari. . .nepopravljivi sam optimista, sta ces. . .
    Ali, slazem se: Laz je stvar koju i ja najvise ne podnosim!

  6. Ivan Says:

    Zašto Novosadjani mrze Beograd, mislim javno, kao?

  7. auroraborealis Says:

    Ivane, MRZIM je prejaka rec. . . Beograd samo ne volim, ne bih volela da zivim u njemu. Nisam rekla da ga mrzim. I to da Novosadjani mrze. . .to je stereotip. Ni stereotipe ne volim. :)

  8. jelenaartpoezija Says:

    Odlicna ideja, sarmantno napisano…
    :)🙂

Leave a Reply

