~You do something to me~

Moram i ovo da podelim sa vama. . .
Iskreno se nadam da se barem malo moje sreće reflektuje i na vas. I da čak i ako ste imali jako loš ili stresan dan, da kada pročitate ovako nešto, barem mali osmeh zaigra na vašem licu, ili se makar i sami setite nekih lepih i nežnih stvari i sitnica. . . Tako je barem sa mnom dok čitam vaše priče. Ako su lepe, ja se osmehnem. Ako su tužne, saosećam sa vama, i onda pomislim: ma nisu moji problemi tako veliki i strašni.

Love/FireEvo nečeg zbog čega ću sigurno zaspati sa osmehom. . .

Poruka od Komšije: “Ljubim te pesmama. . .”
Moj odgovor: “Sa kojima, na primer?”
Komšija: “You do something to me”
Ja: “Želela bih da te sad zagrlim. Znaš, onako jako, kako se ti i ja nekad zagrlimo dok ležimo. . .”

~YOU DO SOMETHING TO ME~ Paul Weller
You do something to me, something deep inside
I’m hanging on the wire for a love I’ll never find
You do something wonderful then chase it all away
Mixing my emotions that throws me back again
Hanging on the wire, I’m waiting for the change
I’m dancing through the fire, just to catch a flame
an’ feel real again

You do something to me somewhere deep inside
I’m hoping to get close to a peace I cannot find

Dancing through the fire just to catch a flame
Just to get close to, just close enough
To tell you that…..

You do something to me something deep inside.

10 Responses to “~You do something to me~”

  1. pu Says:

    joj, divno :D

  2. auroraborealis Says:

    Zao mi je ako neko ne zna engleski. Pokusala sam da prevedem pesmu ali kako god da je prevedem, ne zvuci tako lepo.
    A divna je. . .i “nasa” je. ;)

    @PU
    Eto, misija izvrsena! Izvukla sam bar jos nekome osmeh. :)

  3. Ivan Says:

    Kad sam ja poslednji put dobio ovakvu neku poruku… eh živote kurvo :D
    Mada nije da se žalim :)

  4. kukac Says:

    Lepo komsinice, lepo
    Nego, ajde da organizujemo neku kafu?
    Povedi i komsiju, da ga vidimo ;)

  5. pu Says:

    ma i ne mora da se prevodi, nije potrebno dobro poznavanje engleskog da bi se razumela pesma :D

  6. jelenaartpoezija Says:

    Cak sam slusala, malo sam njuskala na You Tube..
    E sad ti mogu reci da si ti jedno cudo, lepo pozitivno cudo.
    :) :)

  7. auroraborealis Says:

    @ Ivane : Prvo kazes da je zivot kurva, a onda da se ne zalis… ?? :)

    @ Kukac : Moze kafa, ali bez Komsije! :grin:

    @ Jelena : Ne mogu ti opisati kako je bilo lepo procitati ovaj tvoj komentar. . . Ljubim te! :)

  8. Zmajcek Says:

    Sta reci sem da ti pozelim da ceo zivot provedete zagljeni uz pesmu :)

  9. auroraborealis Says:

    Iz tvojih usta u Bozje usi! ;)

  10. Ivan Says:

    Teško je za objasniti, ne?u da davim :)

Leave a Reply

