~U tvojim očima~

MEME by Kukac

in front of our eyesNa Forumu se raspravljalo o temi koliko nam je bitan glas voljene osobe, i sta je bitnije: glas, dodir ili pogled. . . Sve mi je to bitno. Najlepse je kada je sve to iskombinovano. . .Kao na primer ovo:

Neko veče smo Komšija i ja proveli kod njega: tv, klopa, kafa. . . obično, jednostavno uživanje i opuštanje. U jednom trenutku smo se nešto zezali, ne sećam se ni oko čega. U glavnom, počeo je da se šali na račun toga da ne brinem o njemu, da ne mislim na njega… Nasmejala sam se i odgovorila mu, “kao” uvređeno, kako ja na njega mislim stalno. U tom trenutku se uozbiljio i kao iz vedra neba me pitao “A jesi li se zaljubila?”

Ostala sam bez teksta! Što je za mene gotovo neverovatno ;)

Spustila sam glavu, i kao dete koje je razbilo vazu, sam mu tiho odgovorila da jesam. . . U tom trenutku me je snažno zagrlio, nasmejao se i rekao “I ja sam se zaljubio. Jako!”

U njegovim očima sam, kao u ogledalu, videla kako se kamen sa mog srca kotrlja. . . daleko, da se nikad ne vrati. . .

9 Responses to “~U tvojim očima~”

  1. jelenaartpoezija Says:

    Bravo genije. :grin:

  2. auroraborealis Says:

    Jel on genije ili sam ja?
    (sad mi fali onaj smajli sa Foruma sto se ceska po glavi)
    :grin:

  3. Suske Says:

    Poslednja re?enica ubija na mestu, bar mene :(

  4. auroraborealis Says:

    Cekaj! Sad cu da je izbrisem, da mi se ne SAMOubijes. :)

  5. pu Says:

    da znas suske :D

  6. kukac Says:

    Bravo, bravo, to se trazi :) :)

  7. Kenshin Says:

    Legendarno!

  8. igor Says:

    svaka cast na lepim tekstovima!!!

  9. auroraborealis Says:

    Hvala, momci! :)

Leave a Reply

