~Sitnice koje zivot znace~

garden coffee ~MEME by me, myself and I~

Danas sam napokon docekala moju “sitnicu, koja zivot znaci”.

Prvi put ove godine sam danas pila kaficu u svom dvoristu. . . onako, samo u majici, bez jakne, uzivala sam na toplom suncu, okruzena procvetalim vockama i cvecem. Ne znam da li me vise opijalo martovsko sunce ili miris zumbula. . . Ne znam zasto, ali jako volim taj osecaj. Da skuvam sebi toplu ness kafu i da je sama popijem u dvoristu. Tih samo mojih 5 minuta, kada sam sama sa sobom, sa svojim mislima. To samo moje vreme. . . to mi prija vise nego bilo sta sto mi se desi u tom danu. Potrudim se da u tih par minuta razmisljam samo o lepim stvarima, ili o lepim stvarima koje planiram da uradim u narednim danima. . . Jos kad mi moj razmazeni macor sedne u krilo i pocne da prede. . . totalno se opustim. Lakse se upustim u kostac sa svim obavezama koje me cekaju.

Neverovatan osecaj: samo par minuta posvecenih sebi, i budem raspolozena i odmorna kao posle najlepseg sna. . . Probajte, nista vas ne kosta. ;)

6 Responses to “~Sitnice koje zivot znace~”

  1. Suske Says:

    Blago tebi. Ja ?u ipak morati da sa?ekam odlazak kod mojih, da bih pronašla dvorište u cve?u.
    Za sada, lepotu tražim na terasi sa dve ogromne jelke (zasadjene u saksijima).

  2. auroraborealis Says:

    Nije bitno da li je dvoriste ili terasa. Bitno je onih 5 minuta, za sebe. . . ;)

  3. Kenshin Says:

    Ja to isto volim da radim ponekad… Samo sto pijem caj, kafu ne volim.Sve je manje ljudi koji sebi mogu da posvete tih pet minuta, a oni su tako korisni.

  4. jelenaartpoezija Says:

    A sta kad nema ni dvorista ni terase? :grin:

  5. gpantovic Says:

    upravu si spojis lepo i korisno za 5-minuta.
    Kad nemamo nikakve komsije bolje je piti sam i odmoriti dusu.

  6. auroraborealis Says:

    Ma, imam ja komasiluk, ali tih 5 minuta volim da sam sama sa sobom. :)

Leave a Reply

