~Muvanje, upoznavanje, chat~

online datingNeki od vas znaju da me je donedavno mučila dilema “Sex bez ljubavi ili ljubav bez sexa”.

E, pa ja sam se napokon odlučila. . . za treću varijantu. Naći nekog potpuno novog, i zaboraviti i ne misliti na prve dve opcije. Sad neću pisati razloge, otišla bih skroz u drugom pravcu. Nego cu vam lepo, u poverenju ;) ispričati dešavanja iz proteklih par dana.

Nakon male depresijice i padanja u bedak, shvatila sam da se zbog obaveza nigde ni ne krećem, pa je i šansa da upoznam nekog – ravna nuli. I naravno, logična ideja: upoznaću ga tamo gde provodim većinu vremena – NA INTERNETU.
Google je, kao i uvek bio od velike pomoći. Našla sam sajt za online muvanje, upoznavanje, chat (to im u opisu piše). Iskreno, malo sam se jadno osećala dok sam se registrovala i popunjavala profil. Mada, utešilo me kad sam videla da je u svakom trenutku oko 380-420 ljudi prisutno na sajtu, svi iz Srbije, ili su barem “naše gore list”. Pomislila sam da ću makar na kratko, ako ništa drugo, skrenuti misli sa svega onog što me mučilo tada.
Već par trenutaka nakon moje registracije, počeli su da stižu pozivi za chat. Prihvatila sam iste noći 3 poziva. Srećom, postoji i opcija da ukoliko naletite na “pacijenta”, da dotičnima stavite blokadu, pa vas više ne mogu kontaktirati.
Hvala onome ko je smislio tu blokadu, jer sam za par dana od njih šestorice, petorici morala zabranila kontakt.

To me je istina, prilični obeshrabrilo, pa sam odlučila da obrišem svoj profil. Dok sam pokušavala da se snađem kao to da uradim . . . Cing-cing! Zvono. Neko želi chat. Joj, sigurno opet neki paćenik. . . šta da radim?. . . hmm. . . Ma, hajde, odlučim da dam dečku šansu nekih par minuta, i ako naslutim da je i on jedan od pacijenata, neću više u životu ući na takav sajt!

Par minuta price se pretvorilo u par sati, pa u par dana, razmenjene fotografije i dogoveren sastanak za sutra uveče. Ali, najzanimljivija stvar u svemu tome je: Živimo u komšiluku! )

Kao sto je to moj dobar drugar rekao: “To samo tebi može da se desi!”
Odoh sada, čeka me “komšija” na msn-u. . . ;)

10 Responses to “~Muvanje, upoznavanje, chat~”

  1. Ivan Says:

    Nikada nisam verovao da ti sajtovi vrede išta. ?ak sam mislio da su ljudi koji pose?uju te sajtove budale (ništa li?no :P). Medjutim ?itam ovo, i ?udnog li ?uda, ja pro?itam to što piše, zamisli🙂. E sad, još uvek mi nije jasno kako tako nešto, ipak, može da se desi. Naravno, ja ti ?estitam, i iz sveg srca se nadam da to može da bude, hajde recimo, onaj pravi🙂. I takodje se nadam da nije neki manijak koji samo ho?e da te iskoristi :D (šalim se). Uskoro zahtevam novi izveštaj o zbivanjima ;)

  2. auroraborealis Says:

    Imam predlog:
    Bices obavestavan o svim zbivanjima,
    redovno, sve cu pisati ovde. . .
    ALI, uslov:
    da i ja imam nesto da procitam u tvom blogu.
    Makar, jos jedan recept! :grin:

  3. Ivan Says:

    Ma… Nemam inspiracije, polako, krenu?e to. Ne?u naglo da pišem jer bi moj blog potisao sve ostale, pa bi mnogi bili ljubomorni na moju malenkost ;)
    Šalu na stranu, sve ?e do?i na svoje, vremenom…:)

  4. jelenaartpoezija Says:

    Kao i uvek slatko i od srca napisano. Slatko si me nasmejala.
    Zelim ti srecu sa komsijom.
    I stvarno tako nesto moze samo tebi da se desi.
    :grin:

  5. pu Says:

    ajde ajde, nemoj da te mi zadrzavamo :)

  6. Moskva Says:

    Srecno sa komsijom!!!:)

  7. tyler Says:

    choweche ostawi nam link za sajt :)
    hehehehe

  8. AuroraBorealis Says:

    Hvala svima na podrsci! Tek sad sam videla vase komentare, i reci cu vam da su mi vase zelje izgleda pomogle… ;)

  9. auroraborealis Says:

    http://www.romance-cafe.com :)

  10. jelenaartpoezija Says:

    Ej, pisi malo nemoj da nas zaboravis.
    Puno pozdrava i naravno sve najboje zeli ti Jelena.

Leave a Reply

