~Strah od promena~

4 seasonsPomalo sam se zabrinula za sebe danas. Uhvatila sam svoje misli kako se gomilaju negde u potsvesti i spremaju se da dignu paniku: Promene, promene, promene! . . . Počela sam da se bojim promena. Ne znam da li to dolazi sa godinama. Možda, što sam starija, sve više počinjem da sagledavam i posledice svojih postupaka, pre nego što ih uopšte počnem izvršavati. Pre to nisam radila. Pre je bilo da još ni ne izgovorim HOP a već sam skočila! A sad počinjem da se menjam. . .

SVE JE PROMENLjIVO, SAMO JE PROMENA KONSTANTNA.

Ne, ovo nije još jedna latinska poslovica. Ovo sam pročitala u diplomskom radu devojke koja je diplomirala na matematici.
Da, da. . . čista matematika.

Nikad nisam volela matematiku sad je volim još manje! Pa, zar njena teorija da mi upravlja emocijama?! Grozno. A što je najgore, uopšte ne znam ni motiv ni povod tom strahu. Svi ostali moji strahovi su objašnjivi. Na primer, bojim se struje. Razlog: pa, jednom me je malko otresla. Bojim se pauka. Razlog: jednom me je ujeo neki otrovni…

A što sam počela da se bojim da menjam stvari i njihov poredak u svom životu. . . E, to stvarno ne znam. A upravo od tog neznanja me hvata još veći strah.

2 Responses to “~Strah od promena~”

  1. Lang Says:

    Ja to umem da zovem strah od nepoznatog…nekad jace nekad slabije ali je uvek prisutno
    i da ide sa godinama…postajemo tromiji i vise volimo ususkane varijante od promena.
    A ustvari ne boj se promene su dobra stvar :-)

  2. auroraborealis Says:

    Ma, znam, ali treba mi vise hrabrosti da ucinim te promene. . . vise nego pre. Pa, dok se tome prilagodim…:)

Leave a Reply

