~Reci: “Volim te!”~

i love tou

Verovali mi u priču o Svetom Valentinu ili ne, recite danas nekome VOLIM TE !
Mužu, ženi, dečku, devojci, ćerki, mami, sinu…. bilo kome do koga vam je stalo. Ali recite to na onaj poseban način. Da ne zvuči izlizano, kao kliše. Sa onim finim, posebnim tonom u glasu, iz koga izbija toplina… Onako lepo, da osoba kojoj to izgovarate zastane na trenutak i da shvati da joj to ne govorite iz čiste navike. Da vidi da to stvarno mislite…

Ulepšaćete i sebi i toj osobi dan. Oboje ćete se osmehnuti, i s osmehom na trenutak rasterati ove kišne oblake.

Svako voli to da čuje. Pa, zašto onda čekati na druge? Vi počnite! I sigurna sam da će većina vas dobiti odgovor: “I ja tebe!”

Dovoljno sam napisala. . . Odoh da nekom jako dragom kazem VOLIM TE ! )

puppies

4 Responses to “~Reci: “Volim te!”~”

  1. jelenaartpoezija Says:

    Ja sam vec napisala, rekla na ne uobicajen nacin danasnjim postom : Ne brini! :grin:

  2. Zmajcek Says:

    E pa VOLIM TE !

  3. Daniela Says:

    Da svi mi imamo kome da kažemo:VOLIM TE ,samo što nam to sve teže pada da ?ujemo jer je ve? toliko izlizana fraza da to ljudi govore,a ne misle.Malte ne je postalo kao:DOBAR DAN,a ko još misli o onom što je rekao

  4. Jovana Says:

    Volim te Djordje…;-)

Leave a Reply

