~Svi se nečega bojimo~

loneliness

Posmatajući sve ovo oko sebe, čitajući blog, forumske priče…često imam osećaj da ljudi na neki način ovamo beže. Neki kao ja, od samoće, neki da jednostavno okrenu misli od nečeg što ih muči. Ili da jednostavno iz privatatnosti svoje sobe, pobegnu makar na kratko, negde gde će im se neko obradovati. Svi imamo neke svoje male i velike brige.

Ja sam ovde da se rasteretim od ponekad učmale svakodnevice, i da neke, ponekad blesave misli izbacim na papir. . . pardon, na ekran.

* ** *** ** *

Na ovoj fotografiji piše:

~I’m afraid that I’m responsible for my own loneliness.~

A je se bojim da je to što piše – tačno!
Ne dopada mi se to saznanje, ali izgleda da je tako. To je ujedno i jedan od razloga zašto sam ovde. Glupi dosadni strah od samoće, i griža savesti da sam sama kriva!

Zato volim sve ovo, i blog, i forum, i internet… i msn. Njega možda i najviše! Savršen način da radim sve ono za šta mi treba mir, i moja soba, a opet svo vreme je neko tu pored mene. Bilo da mi zatreba pomoć oko kompjutera, ili jednostavno malo razgovora u pauzi od posla. . . Prijatelji su tu, ne moram ih zivkati telefonom, ne moram ostavljati posao. . . jednostavno skuvam kaficu, i kliknem na NUDGE i samoća pobegne kao da nikad i nije bila u mojoj sobi... Čak i kad su kilometrima daleko možemo da se ispricamo na miru, ne gledajući na sat.

Osobe kojima je ovaj post posvećen će se prepoznati.

Hvala na svemu, na svim satima ubijenim sa mnom! )

14 Responses to “~Svi se nečega bojimo~”

  1. Zmajcek Says:

    E opasan ti taj NUDGE :P

  2. AuroraBorealis Says:

    Cekam samo da budes online…. Pa da te prodrmam! :)

  3. Flying_man Says:

    Ne boj se, ustvari nauci kako da pobedis strah.
    Videces da ce kad to savladas sve da bude drugacije.

  4. auroraborealis Says:

    Ucim, Fly, ucim…
    Polako ali sigurno… ;)
    Uostalom, znas ono “Festina lente”- pozuri polako…

  5. darko Says:

    potpuno te razumem…slicno se osecam…
    ono sto pokusavam da skapiram je zasto je ovaj nacin komunikacije toliko laksi………pozdrav

  6. auroraborealis Says:

    Nije bitno da u potpunosti razumes razloge. Vazno je da ti “razlozi” pomazu.

  7. darko Says:

    da ali bilo bi idealno da smo svi opusteniji i u real life-u.

  8. auroraborealis Says:

    Ne mozemo se u real life-u toliko opustiti. Ovako se osecamo opustenije, sigurnije… cim ti nesto ne odgovara….dovoljan je jedan KLIK na EXIT da budes daleko od toga..

  9. darko Says:

    znaci treba nam EXIT u real life-u

  10. auroraborealis Says:

    Treba nam utociste i u real i u virtuelnom zivotu.
    Iz jednog bezimo u drugi…u krug.
    Ma, bitno da se osetimo sigurnima, bez straha…pa gde god da je to.

  11. jelenaartpoezija Says:

    Ja sad da sam mogla da udjem monitor i sakrijem se,kad vec priocamo o strahovima – toliko su nisko proletela 3 aviona,da me zeludac zaboleo.Ona godina je ostavila traga.Sta cu strecam se.Zatakve stvari ne vidim utociste ni u virtual ni nu realnom zivotu.

  12. darko Says:

    hej ,sta mislite,a da li neka misao moze da bude utociste,…….. neka mantra …pa kad pozelimo da oteramo slutnje ili strahove samo je aktiviramo ………

  13. jelenaartpoezija Says:

    Stalno zaboravim da ti napisem – ove bajkovite slike koje si postavila na svoj blog, me toliko odusevljavaju da svaki put kad svratim gledam ih sa velikim uzivanjem kao da ih prvi put vidim. Tako mi prijaju.Sjajne su.

  14. Ivan Says:

    Jelena, ali te avione ?uješ u kom god životu da si.
    Ja mislim da svako ima svoj razlog zašto se “sklanja” u ovaj virtualni svet. Ja sam se na primer u ovu pri?u ubacio sasvim slu?ajno. Nekada davno sam visio na netu dosta sati dnevno, jednostavno beže?i od dosade. Nakon nekoliko godina pauze vratio sam se na to mesto na kom sam “blejao” i jedan ?ika (:P) mi je preporu?io forum, da ga pogledam, kaže zanimljiv je. E sada, pošto nikada nisam pisao ni na jednom forumu, jer su mi bili maksimalno nezanimljivi, kona?no naleteh na forum na kome se ose?am toliko prijatno da ga svakodnevno obilazim, tako da je postao moj sastavni deo dana (no?i).
    E sad, ne znam da li ja na taj na?in bežim od ne?ega, ali ovaj “virtualni svet” mi polako, ali sigurno, postaje jednak sa ovim spoljašnjim životom… Pritom mislim na blog, forum 381 i par ljudi koje imam na msn-u koji su mi i iz ovog i iz “onog” sveta :)

Leave a Reply

