Balkanski muskarac -jos jedna izumrla vrsta?

Kad kazem “Balkanski Muskarac”, ne mislim tu na onu groznu vrstu balkanskih muskarca, kako ih predstavljaju radikalne feministkinje. Ne, nee. . . Mislim na one prave muskarce, na one domace muskarcine <- u dobrom smislu te reci “muskarcine”. Vec sam pocela da ludim od ovih modernih, kako sami sabe zovu “metroseksualaca”. Kad me drug nazove da me pita u koji kozmeticki salon idem, jer eto, njegova kozmeticarka nece lepo da mu izmasira lice. . .Joj! Bas strasno!:/
Ili kad me npr. neki decko pozove na veceru, a onda stane nasred raskrsnice jer sam mu ja rekla da on izabere restoran a on ne moze da odluci. . . Cccc. . .”jadnicak”. Bas mi ih je zao. . .Ali, da ga pitam sta koristi za kosu, u trenutku bi mi izdeklamovao i sampon, i balzam, i penu za volumen. . . i ne znam ti sta jos!

Vise muskaraca sam sretala na rasprodajama u Teranovi, Mexu i Zari , nego zena. Kad ih samo cujem:
“Imate li ovaj model ali sa spustenim strukom?”
“Ova majica mi se ne svidja, ramena mi lose izgledaju u njoj…”
“Jao, hocu ovaj dzemper, ali sa V izrezom, onda mi lice deluje manja buckasto.”
STRASNOOOOOO ! ! !

A kada te iste muskarce nazovete da vam premenu gumicu na slavini, ili vam je jednostavno zbog necega tesko i treba vam njegovo drustvo. . . e, tu opet problem. Ne znaju ni da postoji gumica na slavini. A kad je u pitanju tesenje. . . Ili nemaju pojma da je dovoljno reci “Ne brini, bice sve ok” ili jos gore, kazu vam telefonom “Mila, pa znas da se ja ne osecam dobro kad je neko u mom drustvu tuzan. Sto ne zovnes drugaricu?”

VRISTACUUUUUU ! ! !

Gde su balkanski muskarci? Izumrli? Pojela ih globalizacija? Emigrirali? Ne znam sta se desilo s njima, ali ako neko zna “za prezivele”, neka mi kaze. . .

Necu ja nikakvog posebnog. Samo jednog obicnog. Da se osetim kao prava, nezna i krhka zena pored njega. Ne kao mama, i kao neko ko je uvek jak. I da ne budem ja musko u toj nasoj vezi. Da me ne zove da pita jel ja znam nekog mehanicara. Da mi kaze da veceras ide na utakmicu, a ne u solarijum. Da osetim sigurnost kraj njega, i da jednostavno bude ono sto jeste, a ne kopija Boska Jakovljevica.

Eto, samo toliko zelim. . .

bosko.jpg Metro. ili NEmetro. ? ;) mel-gibson.jpeg

4 Responses to “Balkanski muskarac -jos jedna izumrla vrsta?”

  1. Zmajcek Says:

    Ne znam sta da kazem ovo je tezak ali istinit udarac na danasnje muskarce :) ja se samo tesim jer mi lim da spada u onu vrstu koja izumire polako al sigurno :)

  2. Moskva Says:

    Super ti je ovj tekst,jer primjecujem da moje slobodne drugarice imaju problema da pronadju nekog “pravog” muskarca.Vecinom nalijecu na tipove iz kozmetickih salona,napacene sa odabirom markiranih krpica.
    Ipak mislim da normalnih jos postoji i navijam za vas slobodne da nisu svi vec zauzeti i da samo treba da naletite na nekog takvog.

  3. AuroraBorealis Says:

    ZMAJCEK -Takvi kao ti nikad nece izumreti :)
    MOSKVA – Ne brini, ovo je ipak samo post, znam ja da mene ceka moj Balkanac negde, iza nekog coska. . .jos samo da nadjem iza KOG coska! :)Hvala, mila.

  4. sanja Says:

    ma i ti sto posecuju utakmice, a ne kozmeticke salone, i ti su uzasno neodlucni i slabi! muskarcine za sve ostale, osim za tebe! znaju da menjaju tocak na kolima, ali ne znaju da ti kazu: ej, ja cu se pobrinuti za sve! sta je sa vama muskarcima? sto ste tako nesigurni? ma… sve pekmez, do pekmeza! ma … uh, treba mi neko … jak!

Leave a Reply

