~INSOMNIA~

Spavala sam samo cetiri sata. Napolju hhhladnooo! Brrr! Bus je kasnio. Profesor je kasnio. Pala sam na ispitu. Suvise vrela ness u Irish pub-u, s koleginicom, sapatnicom. Gospodin poslao utesni sms “Nemoj se nervirati, bice bolje next time…”
Ni to nije pomoglo. Vidim, glupa insomnia mi polako oduzima moj dan.

Moje prelepe cizme na snizenju. Sa 8 na 4 hiljade. Trenutek srece!. . . ali, nee. . . Pomisao da je prodavacica propustila cas kad su ucili brojeve, nije mi pomogla.
“36, 37, 39, 40″, rece ona.
“A 38?”
“Neee….. Nema!”
Sunce zasjalo k’o blesavo, a ja skrivam glavu na drugaricinom ramenu. Ja da se krijem od glupe zvezde? Neverovatno. . . ali danas istinito. Klinci na trgu jure golubove. Mame zevaju, i gledaju ceznjivo prema kaficima, dok se bebci dernjaju:
“Hoooocuuuu u Mek DoLLLLaaaand! ! !”

Nabacim osmeh na trenutak, ali samo na trenutak. Skidam ga cim ugledam jedan par kako se ljubi ispred pozorista. Jedan par, pa drugi, pa. . . Necu vise ni da ih brojim, ni da ih gledam! Grrr! Bas su nasli kad ce svi ti zaljubljeni da izadju napolje. Sto ih nema kad sam naspavana?! Kad me ne muci insomnia! Hocu kuciiiiiii !
Palim TV. Spanska serija. KLIK Vesti. KLIK Grand seljacenje KLIK Super smesna serija, kad sam naspavana KLIK Hari Mata Hari KLIK Proricanje sudbine s jamb kockicama KLIK Gasim TV.
Sedam za komp. Winamp zakucao na Billie Holidey. Mmm… moze, odgovara savrseno. Odoh ja na moj blog. Hmm…ovo nisam citala: . . . Leprsava: . . . fotke iz Telenora. . . Cekaj?! Telenor?
TEEEELLLLLEEENNNNOOORRRRR ! ! ! Neee. Ne! Ovo nije humano. Ne! Ovo se ne desava. Nije fer… Gospodin radi u Telenoru. . .

Da ugasim i kompjuter? Da ga spustim u WC solju i povucem vodu? A zajedno s njim i svoj mobilni? Imam lud osecaj da bi mi to verovatno ulepsalo dan. . . Mmmm… divna pomisao.
Hocu da je +20′C, da je 8h ujutro, da skuvam lepu, toplu ness, i u pidzami, ogrnuta maminom kucnom haljinom, izadjem u moje lepo dvoriste, sednem pored procvetale sljive, i uzivam. . . sama, u tom savrsenom trenutku.
I HOCU DA ZASPIM KAD UVECE LEGNEM !
Prokleta insomnia…

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

2 Responses to “~INSOMNIA~”

  1. Chloe Says:

    Billie…. mmm PLUS! Taj trenutak koji opisujes. Zelim ga. Ako ga uhvatis, prebaci malo. A srecni parovi? Ja sam vec uvjerena da su to placenici koji rade za velike fabrike tableta za smirenje. Razumijes?

  2. AuroraBorealis Says:

    Dear Chloe,
    Prebacicu ti . . . a mozda i Sade, ili .Georga Bensona. “Ti, srecni” to ne slusaju. . . ;)

Leave a Reply

