Ko sam ja?

Samo malo objasnjenje o mom nadimku, nicku, aliasu…


Aurora Borealis : polarna svetlost u oblasti Arktika
Aurora Australis : u oblasti Antarktika

Prelepa prirodna pojava… Vidi se s vremena na vreme i nad srednjm a redovno nad visokim geo. sirinama (mislim oko 60′). izgleda kao svetlosni snopovi ili mlazevi, u raznim bojama, najcesce u nijansama zelene i ljubicaste boje. Nekad traje tek nekoliko minuta, a nekad i po nekoliko sati…

Kad savladam ovo moje “spansko selo” stavicu i par slicica u galeriju. A do tada, kliknite na Google i . . . slobodno zadrzite dah.

Takodje, Aurora na latinskom znaci: jutarnje rumenilo, zora, istok. Kod starih Rimljana, Aurora je bila boginja zore. Posvecivali su joj darove, cvece i voce, verujuci da zora koja pocne s rumenilom donosi dobro i srecu u tom danu.



2 Responses to “Ko sam ja?”

  1. Moskva Says:

    Divno objasnjeno!Aurora-tako sam htjela da nazovem svoju djevojcicu.Strasno mi se svidja ime.Ali eto dobih deckica…
    Alekseja
    Pozz

  2. sophonax Says:

    phillip pullman- northern lights. nekad moja omiljena knjiga. :)

Leave a Reply

