Spansko selo! :(

Sad sam bila na 381 forumu. . . Bolje da nisam. . .

Kad sam pocela da citam sve one teme “za neupucene” – nije mi bilo dobro! Svi oni izrazi tipa tagovi, tackback, pingback, malo su mi prodrmali samopouzdanje. Imala sam osecaj da me je neko bacio na neko ostrvo, gde naravno, domoroci zive strogo postojuci svoja pravila i tradiciju. A mi stranci, ili da nosimo recnik sa sobom, ili da pustimo da nas divlje zveri progutaju… )
Jedino je utesno sto “nas, stranaca”, vidim, ima jos dosta.
E, nek mi je sa srecom. . .

2 Responses to “Spansko selo! :(”

  1. aleksej Says:

    Evo da te pozdravi jos jedan do juce “stranac”:smile:!
    Nije,tako strasno,ja se evo vec po malo snalazim,a i na forumu su svi jako ljubazni pa pitaj sve sto ti nije jasno.
    Sretan pocetak blogovanja!Pozdrav:smile:

  2. aleksej Says:

    Jos da dodam da mi se strasno svidja prvi dio tvog nika Aurora,ako se ne varam Boginja Zore kod starih rimljana:smile:.
    Da je Aleksej bio djevojcica tako bi se zvao? Sta znaci drugi dio ili tako zajedno?

Leave a Reply

